HTML

Agresszív Biciklis

7:20 Hideg víz csöpög az arcomról a kádba. Még 18 perc. Időben vagyok. 7:45 3 emelet lefelé, vállon a bringával. Megint hétfő, a sor a kereszteződéstől a házunkig ér. Amiért érdemes külvárosban lakni, az a csend és a jó levegő - kivéve itt. Röhögök rajtatok, ahogy elhúzok mellettetek a járdán. Két gyalogos jobbra húzódik, egy középkorú nő riadtan ugrik félre, amikor az utolsó pillanatban észrevesz. Áthajtok a vasúton, a sorompó zárva, messze még a vonat. A bicikliúton gyalogos - az utolsó pillanatban fékezek, csengőm nincs, a csikorgásra megriad és elugrik - a köcsög. Átkelés az úton - senki nem áll meg, én nem szállok le. Egy pillanatnyi szünet, a váltó reccsen, ahogy egyszerre kettőt váltok. Még néhány sarok, és odaérek. Egy újabb nap, újabb küzdelem. Én vagyok a városi utak magányos harcosa, az úttörő, akinek a nyomán megváltozik a világ képe. Én vagyok az Agresszív Biciklis.

Címkék

amerika (3) baleset (2) bkv (2) bringa (4) english (2) hoax (2) honda (2) karácsony (2) lopás (2) máv (2) munka (4) sztrájk (2) usa (2) varsó (2) Címkefelhő

Friss topikok

  • Kézenfekvő: szerintem az van, hogy akartak indítani egy közösségi szájtot és kezdő "vírusmarketingnek" kitalál... (2011.02.14. 11:02) Mentsük meg a Balatont!

Linkblog

Mentsük meg a Balatont!

Agresszív Biciklis 2010.01.06. 11:55

A minap a blogok böngészése közben (teljesen felesleges, időrabló tevékenység, senkinek nem ajánlom) az alábbi hozzászólásra bukkantam:

BALATON! A jövő év legnagyobb 100%-ban CIVIL megmozdulásához keresünk 200.000 résztvevőt. Ez a kezdeményezés csak Veled sikerülhet.
2010. május 15-én, szombaton 14:00-kor, alkossunk a Balaton körül élőláncot, és mutassuk meg a világnak, hogy mekkora összefogásra vagyunk képesek a Magyar Tengerért.
Csatlakozz a
www.balatoniwiw.hu oldalon a Karnyújtásnyi Balaton csoporthoz és hívj meg illetve tájékoztass minden ismerőst, barátot akit csak tudsz.

Megnéztem még az oldalt is, ahol további információkat találtam:

2010. május 15-én, szombaton 14:00- kor, alkossunk a Balaton körül élőláncot, ugyanabban a pillanatban énekeljük el együtt a „Széles a Balaton vize” kezdetű népdal első két strófáját!

Nem fikázni akarok, de két dolog azonnal szöget ütött a fejembe:

  1. A Balaton ugye 77 (esetleg 76) km hosszú, 2-10 km széles, a körülötte kanyargó bicikliút hossza kb. 200 km. Méterenként egy emberrel számolva kijön a 200 ezer résztvevő, teljesen jó a számítás. Na most szerintem ennyi embert max. Orbán Viktor tudna gyűjteni, hogy Balatonőszöd köré gyűlve a székely himnusz eléneklésével lerombolják az MSZP üdülőjét, mint hajdan a zsidók Jerikót.
  2. A siker esélyétől teljesen függetlenül megfogalmazódott bennem a kérdés, hogy ennek az egésznek mi az értelme? Ha körülálljuk a Balatont, attól tiszta lesz a vize? Mondjuk a fürdőzők nem tudnak belemenni a vízbe, az igaz, bár ez esetben inkább július 20-án kéne csinálni az egészet. De egyébként nyilván a jelképes volta a lényeg, csak ez éppen olyan, mint mikor 30 sztár elénekelte a We Are The Worldöt. Attól jobb lett az élete egy gyereknek is? Apuka talán meghallotta a dalt, és könnybe lábadt szemmel nem verte meg aznap este?
    Sőt, azzal, hogy egyszerre csak 200 000 ember megjelenik a tóparton autókkal, szendvicsekkel, üdítőspalackokkal, csak megterhelik a környezeti ökoszisztémát. Persze kibírja, többet is kibírt, csak ez olyan, mint ha mondjuk blogot írnék az internetfüggőség káros hatásáról.

Egyébként van saját blogjuk is, ahol bővebb infót nyújtanak a minden bizonnyal magasztos, ám számomra teljesen ismeretlen céljukról, és mivel épp most tanulom a mások elfogadásának művészetét, ide is írom, hátha más, nálam romantikusabb vagy elkötelezettebb lélek csatlakozna a közösséghez: karnyujtasnyibalaton.blog.hu

Mindenesetre sok sikert kívánok hozzá, csak hát ennyi erővel építhetnének létrát is az űrbe vagy egymás vállára állva megpróbálhatnának bekukucskálni a mennyországba. De ez csak az én véleményem. Aztán ki tudja, lehet május 15-én leugrok én is a Balcsira megnézni a mentőakciót. Ha ott lennék büfés, biztos kinyitnék arra a napra.

Címkék: balaton orbán viktor mentőakció jerikó

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agresszivbiciklis.blog.hu/api/trackback/id/tr91651258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kézenfekvő 2011.02.14. 11:02:54

szerintem az van, hogy akartak indítani egy közösségi szájtot és kezdő "vírusmarketingnek" kitalálták ezt a baromságot. mondjuk úgy tűnik, hogy nem sikerült: most 4000-nél alig több tagjuk van.

sajnos így el fogjuk veszíteni a magyar tengert. szomorú vagyok.
süti beállítások módosítása