HTML

Agresszív Biciklis

7:20 Hideg víz csöpög az arcomról a kádba. Még 18 perc. Időben vagyok. 7:45 3 emelet lefelé, vállon a bringával. Megint hétfő, a sor a kereszteződéstől a házunkig ér. Amiért érdemes külvárosban lakni, az a csend és a jó levegő - kivéve itt. Röhögök rajtatok, ahogy elhúzok mellettetek a járdán. Két gyalogos jobbra húzódik, egy középkorú nő riadtan ugrik félre, amikor az utolsó pillanatban észrevesz. Áthajtok a vasúton, a sorompó zárva, messze még a vonat. A bicikliúton gyalogos - az utolsó pillanatban fékezek, csengőm nincs, a csikorgásra megriad és elugrik - a köcsög. Átkelés az úton - senki nem áll meg, én nem szállok le. Egy pillanatnyi szünet, a váltó reccsen, ahogy egyszerre kettőt váltok. Még néhány sarok, és odaérek. Egy újabb nap, újabb küzdelem. Én vagyok a városi utak magányos harcosa, az úttörő, akinek a nyomán megváltozik a világ képe. Én vagyok az Agresszív Biciklis.

Címkék

amerika (3) baleset (2) bkv (2) bringa (4) english (2) hoax (2) honda (2) karácsony (2) lopás (2) máv (2) munka (4) sztrájk (2) usa (2) varsó (2) Címkefelhő

Friss topikok

  • Kézenfekvő: szerintem az van, hogy akartak indítani egy közösségi szájtot és kezdő "vírusmarketingnek" kitalál... (2011.02.14. 11:02) Mentsük meg a Balatont!

Linkblog

Ellopják az álmaimat

Agresszív Biciklis 2011.05.22. 00:51

Ez most nem lesz vicces, eredeti, semmi.

Eredetileg arról akartam írni, hogy megdöntöttem a munkarekordot - 70 óra egy héten, 20 óra alvás - gyakorlatilag haza már csak aludni megyek, de még a 8 óra sincs meg. De ez most már indifferens.

Tavaly, amikor megvettem a kocsit, valahogy úgy éreztem, mást is szereztem. Önbecsülést, azt az érzést, hogy most már én is tulajdonlok valamit, ami minden "normális" embernek van. (A lakás nem az enyém jogilag, ráadásul adósságkelepcébe kerültem miatta.)

Most pedig az egésznek annyi. Hiába gürcöltem fél éven át, most az összes pénzem elmegy arra, hogy a fennmaradó hitelt kifizessem. Vesztettem két millát és egy kocsit. Az autót is sajnálom, szinte biztos, hogy szétkapják, pedig már a szívemhez nőtt. 7%-át találják meg az ellopott autóknak, a többség bontókban végzi. Talán már most darabokban van. Durva veszteség, és nem csak anyagilag. A legnagyobb probléma, hogy az ilyen sorscsapások megtörik az embert. Ez a pénz a terv része volt. Ilyenkor úgy érzi az ember, hogy a sors nem akarja, hogy megvalósítsa az álmait. És az eszköze pár kis rohadék geci, akik másokat megnyomorítva akarnak meggazdagodni.

A kérdés most az, hogy megpróbálom-e ennek ellenére végrehajtani az Amerika-projektet, vagy beletörődök, hogy itt rohadok meg. Az időm egyre fogy, érzem nincs még egy évem. Ha feladom, attól kezdve nincs gondom - 3 év alatt tuti összeszedem a lakás árát és egyben megvehetem. Gondolom össze is tudnék szedni valakit, pár év múlva meg egy kölyökkel megrakodva akár családi házba is költözhetnék az agglomerációba. Gazdag, békés és unalmas/igény szerint megfelelően izgalmas életet élhetnék, de mindig ott lebegne, hogy elszalasztottam életem álmát, és életem végén, mikor számot vetnék az életemmel, visszacsinálnám az egészet.

Úgyhogy csinálom tovább. Minden reggel ezzel kelek, nem veszek semmit, ha kell 16 órát dolgozom és nem alszok 4 óránál többet, de akkor is kijutok. Ez a rohadt sors nem baszik ki velem. Majd én megmutatom neki. Velem akarsz szórakozni?

Címkék: honda lopás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agresszivbiciklis.blog.hu/api/trackback/id/tr52922691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása