HTML

Agresszív Biciklis

7:20 Hideg víz csöpög az arcomról a kádba. Még 18 perc. Időben vagyok. 7:45 3 emelet lefelé, vállon a bringával. Megint hétfő, a sor a kereszteződéstől a házunkig ér. Amiért érdemes külvárosban lakni, az a csend és a jó levegő - kivéve itt. Röhögök rajtatok, ahogy elhúzok mellettetek a járdán. Két gyalogos jobbra húzódik, egy középkorú nő riadtan ugrik félre, amikor az utolsó pillanatban észrevesz. Áthajtok a vasúton, a sorompó zárva, messze még a vonat. A bicikliúton gyalogos - az utolsó pillanatban fékezek, csengőm nincs, a csikorgásra megriad és elugrik - a köcsög. Átkelés az úton - senki nem áll meg, én nem szállok le. Egy pillanatnyi szünet, a váltó reccsen, ahogy egyszerre kettőt váltok. Még néhány sarok, és odaérek. Egy újabb nap, újabb küzdelem. Én vagyok a városi utak magányos harcosa, az úttörő, akinek a nyomán megváltozik a világ képe. Én vagyok az Agresszív Biciklis.

Címkék

amerika (3) baleset (2) bkv (2) bringa (4) english (2) hoax (2) honda (2) karácsony (2) lopás (2) máv (2) munka (4) sztrájk (2) usa (2) varsó (2) Címkefelhő

Friss topikok

  • Kézenfekvő: szerintem az van, hogy akartak indítani egy közösségi szájtot és kezdő "vírusmarketingnek" kitalál... (2011.02.14. 11:02) Mentsük meg a Balatont!

Linkblog

Kacsák az úton

Agresszív Biciklis 2010.10.27. 22:04

Ennek most nem tudtam frappáns címet adni.

Mentem a kocsival egy vidéki országúton, a szülői háztól visszafelé bűzös és nem szívlelt fővárosunkba. Elég megszokott dolog itt különböző állatokat látni. Van egy 25 km-es szakasz, ahol esténként hazafelé mindig legalább három őzzel találkozom. Átfutnak előtted vagy csak állnak az út közepén megmerevedve. Egyszer ónos eső után mentem, az autó is alig maradt az úton, és egyszer csak három őz indult el előttem keresztbe - a reflektortól megrémülve rajzfilmfigurákként estek-keltek, röhejes volt.

Amikor még szakközépbe jártam, és az erőmű busza vitt haza péntekenként, elütöttünk egyet. Nem pusztult el azonnal. A sofőr leszállt, és kivett a raktérből egy félméteres csavarhúzót. Aztán csak azt hallottuk, ahogy dobbant a test a csomagtartóban. De mások is vannak. Egyszer mintha egy borzot ütöttem volna el, nagyot koppant az alvázon, de mikor visszatolattam, nem volt ott semmi. Máskor egész birkacsorda vonul az úton, mellettük pulikutya csahol, a juhász mögöttük baktat, az teljes utat elfoglalják, lassan körbefolyják a járművet.

De olyat, mint most, még nem láttam. Vagy száz vadkacsa gyalogolt az úttesten, a menetirány szerinti jobb oldalon. Nem tudom, hova mentek, azt sem, miért nem repültek. Az sem zavarta őket, hogy megállok és fényképezek. Sajnos csak a telefonom volt nálam, ezért nem lettek valami jó képek. Íme:

Ha valaki tud magyarázatot erre a jelenségre, ossza meg velem.

Címkék: kacsa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agresszivbiciklis.blog.hu/api/trackback/id/tr142403948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása