HTML

Agresszív Biciklis

7:20 Hideg víz csöpög az arcomról a kádba. Még 18 perc. Időben vagyok. 7:45 3 emelet lefelé, vállon a bringával. Megint hétfő, a sor a kereszteződéstől a házunkig ér. Amiért érdemes külvárosban lakni, az a csend és a jó levegő - kivéve itt. Röhögök rajtatok, ahogy elhúzok mellettetek a járdán. Két gyalogos jobbra húzódik, egy középkorú nő riadtan ugrik félre, amikor az utolsó pillanatban észrevesz. Áthajtok a vasúton, a sorompó zárva, messze még a vonat. A bicikliúton gyalogos - az utolsó pillanatban fékezek, csengőm nincs, a csikorgásra megriad és elugrik - a köcsög. Átkelés az úton - senki nem áll meg, én nem szállok le. Egy pillanatnyi szünet, a váltó reccsen, ahogy egyszerre kettőt váltok. Még néhány sarok, és odaérek. Egy újabb nap, újabb küzdelem. Én vagyok a városi utak magányos harcosa, az úttörő, akinek a nyomán megváltozik a világ képe. Én vagyok az Agresszív Biciklis.

Címkék

amerika (3) baleset (2) bkv (2) bringa (4) english (2) hoax (2) honda (2) karácsony (2) lopás (2) máv (2) munka (4) sztrájk (2) usa (2) varsó (2) Címkefelhő

Friss topikok

  • Kézenfekvő: szerintem az van, hogy akartak indítani egy közösségi szájtot és kezdő "vírusmarketingnek" kitalál... (2011.02.14. 11:02) Mentsük meg a Balatont!

Linkblog

A pénz nem minden

Agresszív Biciklis 2011.01.30. 00:40

De az egészségnél többet ér.

És a szabadságnál?

Szerintem pokolian ravasz húzás volt, hogy a médiatörvényt egyszerre vezették be a nyugdíjállamosítással. Brüsszel most a sajtószabadságon lovagol, miközben a pénzt simán lenyúlják. Ha ostoba elvekről van szó, az emberek minden racionális gondolkodást félredobnak. Lásd még: aktuális pártnépszerűségi index Magyarországon, vallásháború stb. A médiatörvény szerintem egyszerű parasztvakítás, mióta bevezették, az égvilágon semmi nem változott, nem is fog. Nyomtatott újságot már senki nem olvas, az internetet pedig nem lehet cenzúrázni - a TV meg úgy szar, ahogy van, ki néz híradót?

Szóval megszerzik a pénzünket. Szerencsére eddig se fizettem túl sokat, ezután meg abszolút nem fog izgatni, hogy a nem bejelentett jövedelmem után nem kapok majd nyugdíjat. Sőt ott fogok adót csalni, ahol tudok. Már jó ideje úgy gondolom, hogy nem nyugdíjból akarok élni öregkoromban. Tulajdonképpen régen sem volt, akkor is éltek az emberek valahogy. Mindenki harácsoljon össze, amennyit tud, egyébként meg a többség nyugodtan tudna dolgozni is, ha akarna.

Csak az a durva, hogy aki most megmarad a magánpénztári tagságnál, az ugyanúgy kell fizesse az állami járulékot, ami után nem fog kapni semmit, ráadásul nyugdíjas korában a jelenlegi törvények szerint még TB sem jár neki. Ennek ellenére dacból mégis maradnék, két okból nem tettem meg: 1. lusta vagyok (vagy elfoglalt, ahogy tetszik - végülis nyolcig dolgozok minden nap), 2. a kedves magánnyugdíjpénztáram egy hajszálat nem tett keresztbe, hogy megtartson - akkor meg basszák meg magukat. Az 1. okból kifolyólag tüntetni se megyek el, értelme úgysincs.

Én mindenkinek azt ajánlom, hogy magának gyűjtsön, vegyen svájci frankot vagy bicskát vagy amit akar, csak ne adja az államnak. Amúgy meg akármilyen pénztár, ki tudja megjósolni, mi lesz 40 év múlva? Akkor meg kit érdekel? Irkálni meg olvasni azt lehet, amit akarsz, ha valakinek ez a szabadság. Szerintem fröcsögni a kormányról tök felesleges. Csináld a dolgod, tanulj meg dolgozz rendesen, akkor boldogulni fogsz. A szabadidődet meg értelmes dolgokkal töltsd el, olvass könyvet, halgass zenét vagy kirándulj, és ne foglalkozz hülyeségekkel. (A logikus keresztkérdés: aki ilyen bölcs, miért ír blogot és mond ezzel önmagának ellent?)

Nekem az a tervem, hogy összeszedek pár millát és meghempergek benne. Egyelőre csináltam egy koszorút a bónuszomból aztán kifizettem az adósságaimat :)

Jaj most olvasom:

Az új médiatörvény rendelkezései miatt a korábbinál egyértelműbben kell jeleznünk, mely blogok kínálnak felnőtteknek szóló tartalmat. Kérjük, a Beállítások/Általános fülön elérhető menüben jelezd, ha a blogod felnőtteknek szól. A látogatóidnak első olvasás előtt nyilatkozniuk kell, hogy elmúltak 18 évesek. A blogod tartalmát mi magunk is felnőtt-tartalomnak minősíthetjük, ekkor szintén feltűnik majd az előbb említett belépőoldal. Ha döntesünkkel nem értesz egyet, jelezd a kontakt@blog.hu-n.

Remélem, nem szegem meg a törvényt.

A fentiek elolvasását gyerekeknek egyáltalán nem ajánlom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agresszivbiciklis.blog.hu/api/trackback/id/tr62624314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása