HTML

Agresszív Biciklis

7:20 Hideg víz csöpög az arcomról a kádba. Még 18 perc. Időben vagyok. 7:45 3 emelet lefelé, vállon a bringával. Megint hétfő, a sor a kereszteződéstől a házunkig ér. Amiért érdemes külvárosban lakni, az a csend és a jó levegő - kivéve itt. Röhögök rajtatok, ahogy elhúzok mellettetek a járdán. Két gyalogos jobbra húzódik, egy középkorú nő riadtan ugrik félre, amikor az utolsó pillanatban észrevesz. Áthajtok a vasúton, a sorompó zárva, messze még a vonat. A bicikliúton gyalogos - az utolsó pillanatban fékezek, csengőm nincs, a csikorgásra megriad és elugrik - a köcsög. Átkelés az úton - senki nem áll meg, én nem szállok le. Egy pillanatnyi szünet, a váltó reccsen, ahogy egyszerre kettőt váltok. Még néhány sarok, és odaérek. Egy újabb nap, újabb küzdelem. Én vagyok a városi utak magányos harcosa, az úttörő, akinek a nyomán megváltozik a világ képe. Én vagyok az Agresszív Biciklis.

Címkék

amerika (3) baleset (2) bkv (2) bringa (4) english (2) hoax (2) honda (2) karácsony (2) lopás (2) máv (2) munka (4) sztrájk (2) usa (2) varsó (2) Címkefelhő

Friss topikok

  • Kézenfekvő: szerintem az van, hogy akartak indítani egy közösségi szájtot és kezdő "vírusmarketingnek" kitalál... (2011.02.14. 11:02) Mentsük meg a Balatont!

Linkblog

*.$!?

Agresszív Biciklis 2010.06.10. 00:22

Na tessék már megint éjfél. Már megint módosult tudatállapotban vagyok. Dehát ezt ígértem. Egy karakterre két backslash jut, mindegy.

Vannak olyan napok, amikor az ember fejében egy dallam megy folyamatosan. Mindenki átélt már ilyet gondolom. Ugyanez megtörténhet egy eseménnyel vagy személlyel is. Az ilyeneket nevezem Anna-napnak.

Általában úgy kezdődik, hogy álmodok róla. Aztán nem tudom kiverni a fejemből. Az egész napomat elbassza. A legjobb megoldás egy esti berúgás - nem mintha megoldana bármit is, de addig legalább talán másra gondolok. Ilyenkor hülyeségek jutnak az eszembe, és nem tudok a munkámra koncentrálni.

Asszem holnap megint ilyen lesz. Már egész jól meg tudtam állni, hogy megnézzem az adatlapját, ezt most elbasztam.

Ha koppanást hallasz annyi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agresszivbiciklis.blog.hu/api/trackback/id/tr202070464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása